luni, 14 decembrie 2009

cu toate astea...

- De ce nu imi spui niciodata ca fac si eu ceva bine?
- De ce nu ma apreciezi pentru ceea ce sunt si incerci mereu sa fiu ca tine?
- De ce imi spui ca daca visez o sa fiu o ratata?
- De ce imi spui ca daca nu mi-am ales viata pe care o voiai tu pentru mine o sa fiu de doua ori ratata?
- De ce te uiti la mine ca si cum as fi cel mai rau lucru din viata ta?
- De ce nu ma lasi niciodata sa iti explic ceva fara sa iei explicatia ca pe o jignire de neiertat?
- De ce nu ma incurajezi niciodata?
- De ce spui ca nu fac nimic cand tu nu esti niciodata acolo sa vezi asta?
- De ce crezi ca in fiecare om se ascunde un criminal in serie si sigur vrea sa ma raneasca in vreun fel?
- De ce de fiecare data cand iti povestesc de prieteni spui ca asa ceva nu exista si toti sunt niste profitori agasanti?
- De ce crezi ca daca plec undeva cu trenul fara tine sigur e un violator sau vreun collector de organe care vrea sa ma rapeasca?
- De ce insisti sa fac facultatea la Bucuresti, dar cu toate astea de abia ma lasi sa plec in Bucuresti?
- De ce nu te ti niciodata de cuvant, dar ma acuzi pe mine de acest lucru?
- De ce crezi ca tu esti mereu victima in orice situatie? Atunci eu probabil sunt criminalul in ochii tai?
- De ce crezi mereu ca am ceva cu tine?
- De ce imi repeti constant realizarile altora, dar pe ale mele nu le vezi niciodata?
- De ce te astepti sa schimb eu lumea, dar tu nu opresti cu nimic degradarea ei?
- De ce imi spui in fata cat sunt de nemernica si nerecunoscatoare si blab la bla, dar de fata cu anumita cunoscuti te porti de parca as fi cel mai bun copil din lume?

Si cu toate aste….Ti-am spus vreodata ca ma iubesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu