joi, 17 iunie 2010

Cum sa stingi cerul in 5 pasi


nu am facut niciodata un lucru doar pentru ca asa e "cool". nu mi-a placut tendinta, n-am adoptat-o si asta nu e un alt exemplu de revolta impotriva modei pentru a ajunge la "e cool sa nu fi cool".(nu vorbesc de tendinte vestimentare sau orice alta tendinta din acest camp lexical). nu am mers "acolo" pentru ca "acolo merge toata lumea". am mers unde am vrut pentru ca mi-a placut sa fiu acolo.


Cand stai intre 23:00-02:30 si e cerul plin de stele si esti "foarte bine"(ghilimelele nu exprima ironia sau sarcasmul aici) e imposibil sa nu observi (observi si daca esti ok, dar atunci nu e la fel) modul in care poti stinge cerul.

Metoda de a stinge cerul in 5 pasi:
1. iti fixezi ochii pe o stea, pe care vrei tu; steaua trebuie sa iti atraga atentia
2. continui sa te holbezi la ea, clipind cand mai rar sau deloc pana la terminarea exercitiului
3. vei observa ca : cu cat te uiti mai mult la ea, steaua ta incepe sa isi piarda stralucirea si incearca sa dispara
4. dupa ce steaua ta inceteaza a mai fi atat de puternica, vei observa cum celelalte stele dispar, una cate una pana cand pe cer ramane steaua ta care se intoarce stralucind la fel de puternic
5. pentru incetarea exercitiului cilpesti.

Metoda este testata si functioneaza.

P.S : primele randuri care nu au nicio legatura cu restul de continut al acestei postari nu au ce cauta acolo, dar acolo le-a placut lor sa se aseze.

5 comentarii:

  1. Acolo le'a placut lor sa se aseze pentru a ne aduce aminte de noaptea aia, deci au ce cauta acolo;)).
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooos :D O sa incerc ;;) Nu prea gasesti asa multe stele aici spre deosebire de "la tzara" cand am observat ca cerul este mult mai jos si pliiiiiiiin d stele :D

    RăspundețiȘtergere