miercuri, 17 iunie 2009

TREBUIE SA GANDESC OPTIMIST!!!


Am vistat ca mi se intampla asta:
"-Ba, esti ciudata! spunea femeia in timp ce aranja cartile de tarot pe masa care ne despartea, iat eu nici nu intrasem bine in camera in care statea. Ciudat era ca, pentru camera unei ghicitoare, peretele ei era plin de icoane si masa pe care "dadea" in carti era acoperita cu un covoras subtire tot cu o imagine religioasa.
-Uhm...probabil..
- Trage o carte!
...(moment in care eu trag o carte, i-o intind curioasa, iar ea o intoarce cu fata in sus)
-Mda...spune ea convinsa, ai noroc la examene(e adevarat, recunosc)...mda...nu stiu....esti dezechilibrata...acu vrei acu nu vrei...daca iti propui ceva faci, daca nu, nu si pace! rade. Trage o carte! ...Ai apendicita scoasa?
- :-??????,...nu...
- Deci nu ai nimic grav, dar ia sa iti faci tu niste analize ca ai ceva mic acolo, nu stiu o cadere nervoasa, de calciu, de tensiune, nu stiu, da fa-ti analizele. O sa faci si o operatie, probabil apendicita...trage o carte! Ai prieten?
-Nu.
- Nu iti prea pasa de relatii, nu?
-Nu prea...n-am gasit pe nimeni suficent de interesant...
- Aha...pai oricum o sa te casatoresti tarziu. O sa ai o cariera buna, bine platita. Nu stiu sigur in ce domeniu, da nu medicina sau ceva legat numai de birou. O sa ai si munca de birou si de teren.
Da, bai, esti ciudata rau. Asa esti tu mai inchisa?
-Nu, sunt destul de sociabila...
-Nu ma refer la contactul cu restul. Adica stiu ca iesi cu lumea, ca vorbesti etc...da esti inchisa in tine, si esti negativista, nu?
- Ei...mi s-a mai spus ca sunt pesimista...dar..
- Ia sa fi tu mai optimista ca ce naiba, la varsta ta .....distreza-te si nu mai gandi atat. Ai boala gandirii...Mananca niste mere...o sa-ti faca bine. Si fi mai OPTIMISTA!!!! AUZI?
- A...o sa incerc..cum sa fac asta?
- O sa te descurci.
- Multumesc.
- Ai grija! Fa-ti analizele si FI OPTIMISTA!!! "
si m-a pus pe ganduri...ca doar sufar de mania gandirii...

totusi, are dreptate, dar cum sa fiu optimista? Help! Sfaturi ceva?
P.S: am incercat deja ascultatul delfinilor, nu m-a ajutat prea mult.

11 comentarii:

  1. ehe...Optimismul asta..

    e usor. nu trebuie sa faci nimic, pur si simplu sa uiti de griji si sa te gandesti ce-ti place...ce-ti place, aia fa..

    urmeaza-ti fericirea..uite-te la The secret(film documentar). ar putea sa te lumineze un pic...cauta in tine sa vezi ce gasesti bun si scoate la lumina. ignora raul, ignora tot ce nu-ti place si te face sa te simti mai prost sau iti schimba starea..be happy\:d/ priveste apusul, intinde-te pe iarba si uite-te la cer cu mp3ul in urechi si cu melodii lente, de genul chillout sau orice slow mishto:X eu asta fac..si e frumos 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat. dar daca suferi de mania gandirii e cam greu cu relaxatul si uitatul de...girji. iar de fiecare data cand vreau sa ma relaxez, constiintul meu e pe tura...sti...ma cam poseda, e unul din sefii aia care isi aduc aminte de nu stiu ce dosare de acu' mii de ani exact cand tu ti-ai terminat munca si esti cu un picior spre casa unde te asteapta intr-un fotoliu comfortabil relaxarea cu o cana mare de cafea cu mult lapte in mana stanga relaxarea, se cam plictiseste ea ce-i drept, dar nu e vina mea ca sunt oobligata sa muncesc peste program....cred ca ai inteles aluzia...multumesc pentru sfaturi..sincer ma straduiesc sa gasesc un mod de a ma "relaxa" ca nah...acum pot spune ca dispun de timp

    p.s: sti vreun loc de "relaxat" cu muzica in casti?(un loc cu muuulta iarba din aia verde, pufoasa) pentru ca in targoviste e epidemie de cocalari:D

    Multumesc inca o data.
    :)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. am inteles aluzia. ai imaginatie bogata;))

    si eu m-am saturat de targoviste pentru ca oriunde ma duc apar tot felul de fetze care se uita la tine ca la felul 14. am iesit mai demult sa alerg prin parc...bad choice.cred ca vreo 4 grupuri s-au luat de mine...in sensul ca vorbeau fara sa gandeasca..de fapt ei nu gandesc..

    dar m-am hotarat sa-mi vad de treaba, sa ignor raul, asa cum am mai zis-o, si sa merg pe strada cu fruntea sus, privirea oriunde, indiferent de tot ce se intampla, cu incredere in mine si zambitor, stiind ca nimic nu ma poate atinge atata timp cat sunt sub protectia lui Dumnezeu. ma simt ca si cum as fi intr-o bila mare de protectie si se intinde pe o raza de 1 km. pur si simplu nu s-a mai intamplat nimic si nici nu o sa se mai intample pentru ca nu mai atrag chestii d-astea in viata mea. Watch "the secret"! e tare.

    si ca loc:-? eu am fost in cimitirul din m3, intr-o seara, cu castile in urechi si am privit apusul:X era asa liniste...si toti acei oameni din jurul tau care au murit au ajuns la fericirea suprema, iubire infinita...sunt in Cer. acolo m-am simtit chiar bine:X

    in parcul chindia deja...nu mai ai loc...la mitropolie nici atat:-j in cimitir nu o sa vina nimeni sa se ia de tine ca de ce stai acolo si asculti muzica..oricum, ma mai gandesc in legatura cu asta..:-? nu prea sunt locuri cu iarba in care sa nu se duca nimeni..:-?

    >:D< have a great day!

    RăspundețiȘtergere
  4. thanks!
    iti recomand cimitirul de la cetatea din sighisoara. e cel mai pasnic si mai impacat loc in care am fost:)) era ca si cum toti cei care au fost ingropati acolo au murit cu sufletul curat. puteam sa stau acolo oricat fara sa mi se faca frica...
    ....

    as vrea sa merg la mare...
    imi e dor de mare...
    trebuie sa ajung la mare!:))

    si la manastire e dragut...e fain sa vezi panorama orasului de acolo pe la 7-8-9...sau dimineata...si dimineata cred ca e tare...

    cat despre alergat...eu ma duceam dimineata...pe la 5 jumate in timpul anului...era tare ca nu era nimeni si chiar atunci rasarea soarele...

    have a great day too>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. p.s:acum am descarcat the secret. o sa ma uit:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ;)) da, si la manastire e fain..am fost sa vad apusul de cateva ori:X dar n-am stat seara sa vad orasul...si ma oftic...sper sa-mi fac un motiv sa dau o tura pe-acolo..dar nu singur, ca nu-mi place sa ma bucur singur de priveliste: un oras intreg luminat:X

    daa...si eu vreau la mare=P~ sunt innebunit dupa mare:X cand o sa ma fac mare si o sa am bani si nepoti..o sa-mi fac o casa la mare si o sa stau cu sotia mea:X si o sa privesc rasaritul in fiecare dimineata si o sa alerg pe plaja(nu 50 m si in trening:)) ).
    pana ajung eu la sighisoara, ma bucur de cimitirul de la noi:D

    vizionare placuta>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. p.s. : abia astept sa termin cu bacul si cu admiterea si plec la mareee:X

    RăspundețiȘtergere
  8. succes la bac!
    la ce dai mai departe?
    ce tare ca pleci la mare:X
    imi facusem planuri sa plec si eu saptamana viitoare, macar pentru cateva zile...dar...nu e sigur...desi inca mai sper...:D>:D<

    ma duc sa vad filmul:D

    RăspundețiȘtergere
  9. ^:)^ multumeeeesc!

    ma duc la bucuresti, la universitate- licenta info b-)

    bine, dupa admitere o sa plec intai la tara, apoi ma intorc ca am niste activitati pe-aici si apoi plec la mare, la sfarsitul lui august inceputul lui septembrie...

    dar, cine stie, poate merg de mai multe ori..depinde de banii care-i am:-?

    vorbim dupa film;)) sa-mi spui cum ti s-a parut:D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. >am vazut filmul.
    >corect. ii dau perfecta dreptate.
    >cat despre aplicabilitatea lui, sunt dispusa sa incerc, dar ca sa confirm ca e asa, trebuie sa astept ceva timp si chiar am rabdare numai ca atunci cand imi pun in cap ceva pozitiv, apare ceva care incepe "Nu vreau sa..." in loc de "Vreau sa...", mai am de lucru:))
    >este intr-adevar un film impresionant care poate in mare masura sa-ti schimbe modul de a gandi,dar depinde si de nivelul de negativitate din capul tau, asa cum am spus, eu mai am de lucru:))
    > “Eşti ceea ce gândeşti” mi s-a părut baza filmului.
    >ai putea sa vezi si din alta perspectiva "zeitgeist" sau "what the bleep do we know"
    >cele doua filme privesc din alte perspective si trareaza subiectele mai...sa spun...realist...
    >daca le vezi sa-mi spui cum ti s-au parut
    :D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. super. e bine ca esti dispusa sa incerci b-)
    am auzit de cele 2 filme care mi le-ai recomandat...dar nu am indraznit sa le vad din motivul ca sunt prea realiste si ar putea sa-mi schimbe atitudinea...sa apara indoiala. o sa arunc ochiul pe la ele cand o sa am timp :-?

    deci e vorba de realism...da, tata e realist si mereu cand vin cu niste idei visatoare el ma doboara. si cand ii arat ca ideile mele merg se ascunde dupa deget si zice ca :"ce:-j ai avut noroc.." :)) orgolios:D

    asa ca lasa realismul la o parte si viseaza..viseaza la orice..cum vrei sa arate viata ta, cum vrei sa te simti in fiecare zi, ce vrei sa ai:X viseaza, imagineaza-ti...imaginatia e totul!

    uite : http://www.youtube.com/watch?v=EdHV8O6VoQ0

    si sa nu-ti fie frica de nimic. orice s-ar intampla nu are cum sa-ti faca rau. cauta sa-ti faci viata frumoasa>:D<

    detaseaza-te de realitate...si viseaza :X

    o zi frumoasa si plina de soare;;) dar e soare..s-ar putea sa fie un apus foarte tare diseara..>:D<

    RăspundețiȘtergere