miercuri, 19 august 2009

Unde mi-e fericirea?


>frazele pe cum "fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa fi toata viata" mint. si te mint pe tine ala care le crezi foarte mult
credeam si eu. candva. credeam ca trebuie sa fiu intr-o continua cautare, sa-mi rotesc ochii in cap de colo pena colo doar doar o vad.

>ei bine, intr-o noapte am intalnit-o pe plaja. eram numai noi. eu si fericirea. am facut cunostinta si apoi vorbeam de parca era umbra mea. probabil asta si e. umbra. nu e mereu cu tine, dar sunt mai multe momente in care e decat cele in care nu e cu tine.


>nu pot sa fiu geloasa pe oamenii care au stiut sa-si pastreze fericirea sau cel putin s-o gaseasca pe aia potrivita lor.
pot sa fiu doar dezamagita de mine.'

>cum asta?
pai...simplu...

>aberez...n-are niciun sens...nu intelegi...ma inec in cuvinte...nu pot sa scot ceva concret...scuze...

>eram fericita cand intalneam pe cineva care sa ma fascineze imediat.
>mi-e dor de mare si n-am venit nici de 24 de ore...
>mi-e dor de nisip, de scoici, de sare, pana si de alge...
>mi-e dor sa simt ca-mi iese inima din piept...
>mi-e dor sa fiu fericita...

>lipseste ceva ca sa fiu completa...ce?
sti tu?
spune-mi
hai spune-mi

3 comentarii:

  1. jumatatea cred :-??
    jumatatea pe care o poti cauta o viata intreaga... si sa sfarsesti incompleta... sau... cautarea sa dea rezultat. (e o aberatie, stiu :-J)

    sau mai simplu... poate cineva care sa te fascineze din nou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericire e peste tot!!! nu lipseste niciodata...uneori se mai intampla sa fii trista, ca sa pretuiesti mai mult momentele de fericire. dar nici un lucru nu se petrece ca sa-ti faca rau, toate sunt spre bine...spre mai bine..

    ma bucur mult ca ai fost la mare>:D< o sa ajung si eu de luni in colo...8->

    Abia astept!!! si o sa-ti aduc si tie cateva fire de nisip cald...:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca de o altfel de fericire vorbesti tu. Una care nu mi-e nici mie deloc straina. Si aceasta fericire se poate simti la maxima intensitate doar in doi... Si eu am vazut-o candva, dar n-am avut onoarea (ca tine) sa si vorbesc cu ea. I-am facut doar cu mana...(hai ca ma inceput si eu sa aberez:)))

    ...ce vreau sa spun e ca, daca a fost acolo, fericirea asta a lasat totusi o urma. Ea se numeste "Speranta". De dragul fericirii pierdute, sa nu o pierdem si pe aceasta. Speranta o pot oferi ca raspuns si la ultima ta intrebare. Sau multe alte raspunsuri... Dar raspunsul pe care il cauti tot in inima ta este.

    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere