vineri, 6 noiembrie 2009

3

El era expert, neavand nimic dupa primele cateva fumuri. Eu in schimb, dupa primul fum eram déjà plecat din mine. Ma uitam in oglinda mare si usor ciobita in coltul stang de sus a baii si nu ma puteam misca. Eram paralizat. Pupilele marite aproape sa-si depaseasca teritoriul acordat loc. Simteam furnicaturi pana si in firele de par. Reflexia mea parea mai vie decat eram eu. Baiatul din oglinda imi zambea strengareste si incepe sa-mi faca cu mana. Clipesc. Dispare. Simteam ceva umed pe fata. Plangeam? Nici acum nu stiu. nu puteam sa-mi duc mana la ochi sa vad si nici in oglinda nu ma mai vedeam. Nu mai vedeam nimic. Eram eu si Mihai. In rest negru. M-am uitat la el cum termina de fumat ultimul fum din tigara. Mi-a oferit si mie una. Am refuzat miscand ochii in dreapta si in stanga. Atat puteam sa fac. Uitandu-ma la Mihai am observat cat era de atragator. Cat era de frumos nu puteam spune. Era prima data cand ma atragea o fiinta normala. Pe moment, nu mi s-a parut nimic ciudat faptul ca era baiat si asta nici in urmatorii 2 ani. Avea parul saten pana la baza gatului. Buclele perfect ondulate ii acopereau pielea capului creeind o aura in jurul lui. Ma asteptam ca, din moment in moment, din spatele lui sa tasneasca puternic doua aripi mari. Chiar incepusem sa le vad sau sa mi le imaginez. S-a apropiat de mine si am putut sa-I desting chipul mult mai usor. Ii vedeam acum clar ochii mari, cu pupila enorma care avea un contur albastru, restul ochilor lui. A inceput sa-mi mangaie usor fata zicandu-mi ca niciodata nu s-a simtiti atat de bine dupa ce a fumat si ca furnizorul lui a avut dreptate cand zicea ca asta e “marfa de calitate” si ca n-o sa mai gaseasca asa ceva bun la alt cineva. A inceput sa rada isteric, dar cu gura inchisa. Am vrut s-ai spun ceva, dar nu-mi puteam misca buzele. S-a apropiat si mai mult de mine si imaginea lui si-a prierdut brusc intreaga calitate, devenind deformata si intetosata. Am inceput sa aud atunci glasul mamei cantandu-mi singura melodie care ma facea sa adorm cand eram mic. O auzeam in ecou in timp ce buzele lui Mihai le striveau puternice pe ale mele, vrand parca sa treaca dincolo de ele, de mine.

Un comentariu: