miercuri, 4 noiembrie 2009

Prima data.

Marti, 31 octombrie,2005, l-am cunoscut pe Mihai, la o petrecere de Halloween intr-un club frecventat de noi, de gasca mea. M-am costumat in Frank Sinatra. Era idolul meu. Il ascultam in continuu, nu stiu de ce, dar simteam ca prin vocea lui, barbatul capata un statut ceva mai mare fata de cel de “toti barbatii sunt porci”. Mihai era imbracat in Marylin Monroe sau Nora Jhones. Cum vrei sa-I zici. Atunci a fost prima data cand am fumat marijuana. Mi-a placut. A fost si singura de fapt. Mihai mai fumase. Era mai mare decat mine cu un an. Zicea ca fumeaza de la 12 ani, cand un prieten, cu care a avut o anumita legatura despre care nu vrea sa vorbeasca, i-a pus jointul in mana si i-a zis “trage si o sa te fac sa te simti bine”. Cert e ca s-a simtit bine sau atat mi-a zis atunci. Cu timpul am aflat mai multe despre “prietenul asta” si o sa le afli si tu mai tarziu. Ne-am dus in baie. Muzica era destul de tare si lumea era déjà prea beata ca sa ne simta lipsa. Am intrat Amandoi intr-o cabina. Si acum imi aduc aminte baia aia. Era una dintre cele mai mari bai in care am intrat. Nu era foarte luxoasa, dar oricum nici clubul ala nu pretindea cine stie ce pretentii. Se putea face orice acolo. Absolute orice, fara ca nimeni sa-ti zica “scoala-te de aici, du-te mai incolo”. A inchis bine usa si a scos din buzunar un pliculet transparent in care se puteau distinge niste firimituri verzi. L-a desfacut cu cea mai mare grija si l-a mirosit. Se putea citi pe fata lui placerea absoluta. Mi l-a dat sa-l miros. Am tras adanc in piept savoarea marijuanei si am inceput sa tusesc. Mirosea oribil. Era mirosul acela dintr-un pet shop numai cu mancare pentru catei. Aroma peddy griului intr-un pliculet transparent si o baie imensa, perfecta pentru prima sedinta de fumat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu