sâmbătă, 8 mai 2010

Simbioza

Unii te vad numai pe tine,
Altii ma vad numai pe mine,
Ne suprapunem atat de perfect
Incat nimeni nu ne poate zari deodata
Si nimeni nu indrazneste sa locuiasca pe muchia
De unde putem fi vazuti amandoi.
Tu vezi numai luna,
Eu vad numai soarele...
Avem 4 brate sa ne aparam,
Dar eu pot sa lovesc numai dusmanul din fata mea,
Iar tu numai dusmanul din fata ta.
Avem 4 picioare sa alergam,
Dar tu poti fugi numai in partea ta
Si eu numai in cealalta parte.
Orice pas este o lupta pe viata si pe moarte.
Suntem egali?...
Dar stam spate-n spate,
Crescuti ca doua crengi
Si daca unul din noi s-ar smulge,
Jertfindu-se pentru o singura privire,
Ar vedea numai spatele din care s-a smuls,
Insangerat, infrigurat
Al celuilalt.

>Postare pentru un prieten. Te simti ok acum ca e oficial ca "toate postarile mele sunt dedicate tie"?:))

2 comentarii: