marți, 4 mai 2010

Tribut pentru mare.

Iti aduci aminte plaja
Acoperita cu cioburi amare
Pe care nu puteam merge desculti?
Felul in care
Te uitai la mare
Si spuneai ca m-asculti?
Iti amintesti
Pescarusii isterici
Rotindu-se-n dangatul
Clopotelor unor nevazute biserici
Cu hramuri de pesti,
Felul in care
Te indepartai alergand
Inspre mare
Si-mi strigai ca ai nevoie
De departare
Ca sa ma poti vedea?
Ninsoarea se stingea
Amestecata cu pasari
In apa,
Cu o aproape bucuroasa disperaere
Priveam
Urmele talpilor tale pe mare
si marea
Se-nchidea ca o pleoapa
Peste ochiul in care asteptam.

7 comentarii:

  1. love it :x
    "si marea
    Se-nchidea ca o pleoapa
    Peste ochiul in care asteptam."
    in special partea asta :x
    mi-a fost dor de postarile tale>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. si spuneai ca eu am o problema..

    RăspundețiȘtergere
  3. Yuhuuu! Didi is back in business!!!! \:D/

    Great work! Bloody brilliant ;)
    E favorita mea din tot ce-ai scris până acum... :) :X

    RăspundețiȘtergere