vineri, 23 aprilie 2010

De ce nu...

> Nu mananc peste pentru ca pestii fac pisu in mare.
> Nu mananc porc pentru ca "ceafa de porc" suna ca o voma intarita.
> Nu ma uit la fotbal pentru ca mi se pare inutil sa zbieri la o cutie cu antene si sa faci infarct pentru ca Xulescu a ratat poarta.
> Nu mananc oua pentru ca ies din fundul unei pasari.
> Nu-mi plac pasarile pentru ca sunt foarte urate si scarboase si pentru ca mi-e frica de ele.
> Nu merg cu microbuzul sau autocarul decat daca sunt nevoita pentru ca nu-mi plac manelele si house-ul jegos care se asculta in ele.
> Nu mananc ciuperci pentru ca acestea put atunci cand le gatesti in orice fel.
> Nu beau apa minerala pentru ca ma baloneaza.
> Nu mananc mere rosii pentru ca sunt alergica.
> Nu beau cola normala pentru ca e foarte dulce.
> Nu-mi clean camera des pentru ca oricum se face dezordine imediat.
> Nu merg la singura ora de sport pentru ca nu facem nimic si pentru ca 3 genoflexiuni nu ma ajuta cu nimic.
> Nu mananc inghetata de fructe pentru ca are gust de chimicale si de suc la plic.
>
>
>

va urma.

3 comentarii:

  1. " Nu-mi clean camera "

    eu stiam un singur om care gandeste in engleza:)).si ala e andrei.
    acu se pare ca mai e unu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu merg cu microbuzul sau autocarul decat daca sunt nevoita pentru ca nu-mi plac manelele si house-ul jegos care se asculta in ele.

    Urasc manelele..:))) :x

    RăspundețiȘtergere