luni, 25 mai 2009

Am probleme cu tensiunea!?!


Se poate intampla oricui, nu? Dar nu tie! Oooo...ba da...chiar si tie. Si mie chiar.

Cred ca am probleme cu tensiunea.( sper totusi ca n-am nimic si ca trece de la sine pentru ca planuisem sa ma apuc de fumat. mintea mea bolnava se gandea ca ii cam place cum plamanii se elibereaza de fum...constiinta mea inca ii opune rezistenta...) De ce ? E o senzatie ciudata. Daca as putea sa-mi vizualizez inima in momentele alea, probabil as vedea ca bate mai repede, ca atunci cand alergi Km-trii intregi, dar cum nu pot sa vad asta, pot doar sa-mi imaginez cum Doamna Inima sta pe o bicileta si pedealeaza, cum de la o plimbare usoara, trece brusc la un sprint pentru doborarea vreunui record. Daca as fi indragostita, probabil ca m-as gandi ca el e cauza, dar cum momentan nu am astefel de sentimente pentru nimeni, nu cred ca asta este cauza. Stresul? Nu stiu...cred ca am scapat de el. Yoga si cantecul delfinilor sunt niste leacuri destul de bune. Teze sau examene nu mai am...deci nu cred ca este stresul de vina.

Ieri dimineata, de exemplu, pe la 9, cand m-am trezit, simteam cum imi bate inima mai repede decat cum batea normal atunci cand dormeam. Daca as fuma si as bea, n-as zice nimic si nu m-as mira.

Sper totusi ca Doamna Inima tanjeste dupa ceva si ma chinuie putin pana obtine acel lucru si mai sper sa merite.

(faza cu fumatul e doar un gand...o prostie...nu e ceva de pe lista cu "things that must me done" in viata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu