duminică, 17 mai 2009

De azi...

- De azi!
- Nu, nu de azi, te rog. Mai da-mi o zi. Doar una. O sa vezi o sa fie bine, o sa se schimbe totul. Te rog.
- Nu. Asa a fost si ieri, si in fiecare zi...Azi!
- De data asta o sa fie altfel, o sa vezi!
- Mereu e "altfel"...
- Doar ca de data asta....
- Nu. Nu o sa mai fie un maine.
- Dar nu sunt pregatit...
- N-o sa fi niciodata..mereu e un "maine"...
- Te rog...
- Mereu ma rogi...
- ....
- Schimba-te! Azi! Mori!!! Si invie!!!!
- Nu pot. E greu. Nu stiu cum..
- O sa te descurci... mereu te-ai descurcat!
- Nu ...dar...eu..sti..
- Azi!!!
- Nu azi..
- Nu azi nu maine...niciodata...
- Nu...doar ca nu tocmai azi...
- Nu tocmai azi?
- De ce?
- Pentru ca azi...azi...mori Tu!
- Poftim?
- Da. Azi e randul tau.
- Pardon???
- Ai inteles bine. Azi mori Tu. Pentru ca Eu am murit atunci cand am dat peste Tine, dar ai avut dreptate, Eu m-am descurcat. Tu nu sti sa Te descurci. Azi o sa inveti!
- Renunti la Mine?
- Da. Trebuia sa o fac de mult.
- Dar Eu te-am facut ceea ce esti Azi!
- Da. Si totusi, m-ai facut un Nimic.
- Nu sti sa apreciezi..
- Ce? Nepasarea? Invidia? Iritarea? Irascibilitatea? Asta trebuie Eu sa apreciez?
- A...
- Nu. Gata. Mori. Dispari. Tu de azi mori si Eu o sa fiu mai puternic. Eu o sa fiu un nou Eu.
....
...
DE AZI....

2 comentarii:

  1. mi-a placut asta...

    azi, acum, schimba-te...Acum...in Eternul Moment de Acum. Ieri nu mai exista, maine inca nu e creat, Acum e tot ce conteaza!

    RăspundețiȘtergere