vineri, 29 mai 2009

Nu mi se intampla mie...

Doamne....cum de tocmai mie? cum de tocmai azi,cand eram libera si voiam sa ma ocup mai mult de mine, pentru ca recunosc, in ultima vreme m-am cam neglijat, nu ma refer la faptul ca nu m-am spalat sau pieptanat, Doamne fereste, ci la faptul ca nu am aratat tocmai ca o "domnisoara" , cum spune mama ca ar trebui sa arat. Imi pregatisem deja tot arsenalul pentru infrumusetare, ba chiar ma schimbasem de pijamalele cu care stateam, ca de obicei, de altfel, si mama, draga de ea, urla din usa ca vrea cineva sa ma vada. Cum in seara asta am curtea plina de femei "care ii ajuta" pe ai mei sa pregateasca pomana de maine, ma gandeam ca este vreuna din babe, dar, dimpotriva, verisoara mea, pe care n-o mai vazusesm de la botez, botezul ei, ("sunt aprilie, zis priel, a banani de vand si ger, corcodusii infloresc, toate florile trezesc"-asta recita in momentul de fata) era tare dornica sa ma vada, sau cunoasca pentru ca ma indoiesc ca isi mai aduce aminte fata mea de la 6 ani....
Draga noastra "prietenie", a inceput prin a-i prezenta hamsterul meu, care ma indoiesc ca apuca ziua de maine, daca nu pleaca mai repede. Recunosc. Am remarcat inca de la inceput ca e isteata pentru o fetita de 6 ani prin intrebarile pe care mi le punea si apoi explicatiile pe care mi le dadea la anumite lucruri. Am fost surprinsa ca auzise de hamster si de porcusor de Guineea sau de "cacpus". E tare amuzanta si foarte dragalasa. I-am facut acu ceva timp o poza. O sa o postez. E blonda cu ochii mari caprui si rade tare dragalas. M-a intrebat la un momentdat daca hamsterului ii intra rumegus in fund, fiind totusi prima data cand vede unul. Asta m-a amuzat. Apoi s-a tot fatait pe balcon, uitandu-se cu ploua si realizand totusi ca este la o distanta destul de mare fata de sol. A descoperit si camera cu "comori". D'abia am scos-o de acolo dupa ce i-am umplut 2 plase cu jucarele, cartulii, papusi si altele. Apoi i-am facut niste poze, iar acum d'abia am calmat-o, dandu-i sa deseneze si continuand se recite poezii. Eu scriu acum pe jos, iar supararea pe mama n-o sa-mi treaca prea curand....

P.S: Tata tocmai a intrebat-o daca pleaca acum, sau daca pleaca la 12 noaptea cu bunica-sa. Evident, raspunsul a fost "Nu", iar eu urmeaza sa mai fiu chinuita cateva ore...

Dumnezeule...putina mila????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu