duminică, 27 septembrie 2009

Imi doresc sa...

1. sa am tatuat un copac pe spate care sa reprezinte-continuarea alta data
2. sa si invat sa tatuez
3. sa calatoresc mereu si oriunde
4. sa vad cate ceva de pe fiecare continent(cel putin)
5. sa cunosc cate o persoana din toate nationalitatile si religiile
6. sa am o casa cu o gradina cu un copac mare
7. sa stau pe acoperis o noapte intreaga cu o ceasca interminabila de cafea
8. sa traversez inot lacul Balaton
9. sa vad rasaritul iarna la mare
10. sa ma urc intr-un tren fara sa stiu ce destinatie are
11. sa vad o girafa vie
12. sa vizitez Japonia
13. sa calatoresc cu un submarin
14. sa sar dintr-un avion cu parasuta
15. sa tin in brate un tigru siberian (pui)
16. sa vad aurora boreala
17. sa plec la mare oprind din oras in oras si schimband mijlocul de transport
18. sa-mi pictez fiecare perete din casa si sa am unul plin cu poze
19. sa fac in fiecare zi cel putin o persoana sa zambeasca
20. sa fac 10 oameni sa rada cu lacrimi(exculzandu-ma pe mine:)) )
21. sa fac pe cineva sa alerge gol pe strada si sa strige ca e invizibil
22. sa gust din fiecare aroma de inghetata
23. sa am parul rosu...

si lista continua...dar nu aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu