marți, 15 septembrie 2009

Pentru ca ai innebunit de tot.

Nu mai inteleg nimic.
nu am nici de ce...
stiu. ai innebuit de tot.
oi fi tu cine oi fi, dar gata.
mi-a ajuns.

incearca un alt discurs
asa o sa-mi faci ziua mai interesanta
aceleasi replici ma cam plictisesc
si ai devenit previzibila
aproape ca stiu ce urmeaza sa zici
ce e cel mai palpitant
e ca le spui de fiecare data intr-o alta ordine
ceea ce ma amuza gandindu-ma la ce ar putea urma.

nu pricepi ca nu sunt eu de vina?
vorbesti de tinerea promisiunilor?
cat de ipocrita poti fi.
imi promiti ceva si peste 5 minute esti in stare
sa-mi insirui n motive pentru care nu vei mai face acel lucru.

incep sa te detest din ce in ce mai mult.

schimba-te tu, pentru ca degeaba incerci sa ma schimbi pe mine.

n-o sa fiu niciodata copia ta. obisnuieste-te cu asta

pot doar sa imi cer scuze pentru ca nu voi urma medicina.

dar inceteaza si iesi afara din capul meu

3 comentarii:

  1. daca nu vrea sa iasa singura... atunci scoate-o tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. prea intens...nu o sa scapi niciodata de ea pentru ca face parte din tine. Tot ce poti sa faci este sa inveti sa o controlezi. :-)

    RăspundețiȘtergere