vineri, 9 octombrie 2009

Asta e pentru ca iti multumesc.


Te ascult. Vreau de ceva vreme sa scriu despre o prietena.
E importanta si tin mult la ea. Nu stiu cum as putea-o descrie foarte bine, nici macar bine, dar totusi vreau sa scriu despre ea. Da…tipic: ma intelege, imi da sfaturi si nu trebuie sa-I explic foarte clar ca sa ma inteleaga si sa-mi spuna ca totul o sa fie bine. In ultima vreme a fost acolo mereu pentru mine, la orice ora, indiferent ca avea treaba sau nu, ca era la scoala sau in timpul liber, a fost acolo, a venit, m-a ascultat, m-a lasat sa-mi vars frustrarile pe umarul ei si a avut mereu cate o fraza geniala care sa ma faca sa vad mereu partea plina a paharului si nu cea care a fost déjà bauta. Tin sa cred, sau eu cel putin, am fost acolo pentru ea si nu am judecat-o cand mi-a spus cate ceva cu care nu eram de accord.
Vreau sa stie ca o apreciez, poate chiar o invidiez, nu stiu, si o iubesc mult. La inceput nu am crezut ca o sa fim prietene, doar colege, nici macar atat nu eram acum un an. Oricum un complex de imprejuarari minunate ne-au facut sa fim atat de apropiate. Tin sa cred ca este de accord cu mine.
Oricum textul asta nu a iesit asa cum am vrut eu, dar oricum, ea e desteapta si a inteles esentialul.
Vreau sa-I zic doar ca ii multumesc pentru tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu