duminică, 18 octombrie 2009

Imi pasa.

Imi pasa.
Nu vreau sa-mi pese.
Nu vreau sa-mi pese ca Xulescu arunca pe jos si polueaza.
Nu vreau sa-mi pese ca as putea avea 20000 de absente.
Nu vreau sa-mi pese daca iau o nota mica la scoala pentru ca e irelevant.
Nu vreau sa-mi pese ca pe Xulescu l-a calcat o masina de 2 ori pentru ca n-a murit din prima.
-in fiecare zi mor cativa Xulesti. Asa si?
Nu vreau sa-mi pese ca afara ploua si imi unda catelul.
Nu vreau sa-mi pese ca mor de foame sau de sete.
Nu vreau sa-mi pese ca-mi fut plamanii cu tigari de proasta calitate.
Nu vreau sa-mi pese daca ma imbat.
Nu vreau sa-mi pese ca pot sa mor maine si n-am facut nimic cu viata mea.
Nu vreau sa-mi pese ca si tie iti pasa.
Nu vreau sa-mi mai pese de nimic pentru ca sunt proasta. Si tu te pisi.
Nu vreau sa-mi pese ca iese la analize THC-ul
Nu vreau sa-mi pese ca mama are un singur discurs pe care mi-l repeta la nesfarsit de fiecare data cand sufera de LTP.
Nu vreau sa-mi pese ca un prieten e mort de beat si vomita unde apuca si nimeni n-are grija de el.
Nu vreau sa-mi pese ca esti suparat, nervos, apatic, frustrat, complexat, ca ai probleme si nu esti in stare sa le rezolvi.
Nu vreau sa-mi pese ca pestii mor in oceane si rauri de cacat sau de criza financiara. De asta chiar nu-mi pasa.
Nu vreau sa-mi mai pese pentru ca nici tie nu-ti pasa de nimic si iti e mult mai bine.
Nu vreau sa-mi mai pese ca traiesc intr-un oras de cacat cu oamenii indesati adanc in el.
Nu vreau sa-mi mai pese ca tu iti futi viitorul si ma lupt sa-ti deschid ochii.
Nu vreau sa-mi mai pese de tine, de mine, de voi, de ei.
Si nu imi mai pasa.
Sterg. Mi-am luat o guma buna. Nu se mai vede urma. Am gasit un antidot bun. Chiar foarte bun. Sper sa nu se termine curand pentru ca era in editie unicat si mi-e teama ca n-o sa mai gasesc alta mai buna si ca atunci urmele o sa se vada.
Si mi-e teama din nou.
Sunt proasta. Dar asa sunt eu.
Dar sunt si norocoasa pentru ca, slava Domnului, in orasul asta de cacat, am gasit si oamenii care stiu sa-l ocoleasca pe strada si care au grija sa-mi aduc aminte ca si eu il ocolesc.
Si atunci ce e cu mine? De ce nu vreau sa-mi mai pese? Ce daca imi pasa? Dar nu e mai bine sa nu-mi pese?
Oricum ma consum de pomana pentru ca nu reusesc si imi pasa.
DA, IMI PASA. Si e de cacat.

3 comentarii:

  1. nepasarea vine cu varsta. si apoi se scriu povesti de genul "mr. scrooge". chiar vrei sa te viziteze alea 3 spirite?

    nu. bleah. stick with your plan.

    RăspundețiȘtergere
  2. e vorba doar despre echilibru , dar trebuie sa atingi ambele extreme ca sa-l definesti.

    RăspundețiȘtergere