duminică, 11 octombrie 2009

Leapsa!!!

Ce speli prima data la dus?
>buretele.

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
> prefer esarfele.


3. Îti place cafeaua?
>prea mult.

5. Cum te simti acum?
>fericita, cred.

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
>N.

7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
>Eram intr-o casa parasita cu niste prieteni pe care nu i-am retinut exact si m-am dus sa caut pe cineva. super feticita ca i-am gasit, dorgati insa, mi-au multumit si mi-au bagat o seringa cu cocaina in vena de la mana stanga.

8. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
>probabil primele zile pentru ca dupa nu ar mai fi felul meu de mancare preferat.

9. De ce ai o pofta puternica acum?
>sa merg la mare.

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
> la mahmureala.

11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
>am adormit pe la 20.

12. Musti sau lingi înghetata?
> ambele:))

13. Folosesti emoticoane?
> rar. prefer limba romana.

14. Câte dormitoare are casa ta?
> casa e in renovari, momentan zero.

15. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
> da, mai multe.

16. Îti place brânza?
> Da.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
> Jhonny eat world- here you me.

18. Câte tari ai vizitat?
> 7.

19. Sunt parintii tai stricti?
> Nu. urla, dar tot ca mie iese.

20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
> oricand.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
> nu.

22. E ceva stralucitor în camera ta?
> aaa...sticla de apa plata cand bate lumina pe ea.

23. Închiriezi filme?
De pe torrent.

24. Unde vei merge sâmbata seara?
> e duminica.

25. Oua albe sau maro?
> poftim?!

26. Îti place muzica?
> cui nu-i place?!

27. Ai mers cu trenul?
> Nu.

28. Ce zi a saptamânii e?
> vezi intrebarea 24.

29. Ce ai mâncat la prânz?
> un mar cred.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
> sta cu mine in banca.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
> da.recomand.

32. Ce crezi despre Yankees?
> n-am mancat pana acu.

33. Ai parul ondulat?
> da.

34.Când ai plâns ultima data?
> Cand am ras 15 minute fara sa stiu de ce.

35. Ai intrat vreodata într’un zid?
> Nu. sunt doar impiedicata.

36. Anotimpul preferat?
> toate, mai putin iarna.

37. Adormi cu televizorul deschis?
> n-am timp sa ma uit la televizor.

38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
> da.

39. Crezi ca esti bătrân?
> da, cateodata.

40. Ti-e frica de întuneric?
> nu. cand eram mica, imi era frica de paturile care nu aveau tablia laterala pana pe parchet.

41. Îti place viata ta momentan?
> oarecum. se putea si mai rau.

42. Bati în lemn?
> nu. in raluca.

43. Ai o vedere buna?
> da. cu auzul stau mai prost.

44. Poti sa faci hula hoop?
> daca ma straduiesc.

45. Unde sunt parintii tai?
> acasa. tata se uita la tv, mama doarme.

46. Ai fost vreodata sarutat în lift?
> inca nu.

47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
> am torrent.

48. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
> de mai multe ori.

49. Ce ai cumparat ultima data?
> tigari si ciocolata.

50. Cât de des vorbesti la telefon?
> Des.

51. Esti într’o relatie complicata?
> Nu

52. Ai pus piedica cuiva vreodata?
> probabil.

53. Folosesti betisoare chinezesti?
> da imi prind parul cu ele.

54. Ierti prea mult?
> probabil.

55. Detii o arma?
> da.

56. Ai fost vreodata într-un castel?
> da.

57. Îti place parul tau?
> de 2 ori pe saptamana.

58. Îti place de tine?
> nu stiu.

59. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
> pai de mami ca doarme in camera de langa camera mea, tata e la 2 camere distanta.

60. Ti-a placut leapsa asta ?!
> amuzant.


> leapsa de la oaie si maria de pe blog.
> acum leapsa merge la toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu