miercuri, 10 februarie 2010

delir

niciodata linistita niciodata linistita casa asta tin minte cu ani in urma intotdeauna valurile niciodata linistita stand sus cu ea stand cu tine tin minte ascultam tin minte tot plaja ziua de pe plaja lucrurile pe care le-ai spus fara limite asa ai spus fara limite faci orice ca sa fie a ta si cicatricile tin minte cicatricile pe picioarele tale doua cicatrice ca doua crosete pe urma am vazut saptamana trecuta am vazut pe plaja e alta plaja alta plaja aceeasi persoana alta persoana aceslasi corp pe gleznele tale cele doua cicatrice te cunosc stiu cine esti dar asculta ascula il cunosc si pe el Rusia acum unde traieste el ce face singur singur cuc trebuie sa te duci trebuie s-o gasesti stiu am stiut dintotdeauna de pe plaja impreuna fiti impreuna am simtit-o fericita atat de fericita in ziua aia tin minte tot niciodata atat de fericita dorit dintotdeauna intr-un fel cum sa zic sa va rasplatesc pe amandoi omul nisipurilor asa ti-am spus om al nisipurilor ai construit castel castel frumos luat dus de apa nu pierdut nimic pierdut deocamdata daca o gasesti du-te acum te asteapa acolo usor de gasit casa pustie casa rece sta singura acolo strazi linistite cotesti cotesti de la gara prima casa prima pe care o vezi nu astepta da fuga acum gaseste drumul nu astepta tine minte tine minte drumul gasestete-o te rog du-te la ea chiar acum

5 comentarii: