sâmbătă, 13 februarie 2010

Somnilocviu

Cu gratie si gravitate ai iscat
Un val ce-ntrece fortele lunare
Si-n narcoticii tai ochi am spionat
Orbirea noptii, poate un rau mai mare.
Pupila fixa, dece vrei sa tip
Cand, insomniac,incerc sa-mi aflu partea
Citindu-mi viitorul pe nisip
La pranz? "Ce calma si cioplita-i lumea",
Si cum te rogi ca din uitare adanca
Schimbarea sa apara. Numai zorii
Sa te salveze-ar fi in stare inca
Printr-un potop de s-ar impotrivi terorii,
Iar ziua de-ar inunda-o toata
Cu o lumina gata sa inece
Fantomele ce vor pleca deodata
Avertizand solemn in noaptea rece:
Vei mai dori o viata spre a scoate
Ce gratie aveai, ce gravitate

7 comentarii:

  1. mandru ca te cunosc :))
    pe bune :P vorba aia ;))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. mai vreeem postăăăriiiiii..... :))

    Feed us, feed us, feed uuuusss =p~ :))
    *little monsters rawr-like sounds*


    P.S.: Hagz, mâncațiaș :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) imi cer scuze pentru intarzieri:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e poezia mea preferata, iar "The House of Sleep" e unul dintre romanele cele mai dragi mie.

    Mi-ai facut sambata mai faina, thanks!

    RăspundețiȘtergere