luni, 1 martie 2010

oamenii sunt doar niste efemeride ale aceleiasi materii

Suntem lasati sa improvizam…unii se pricep mai bine…altii deloc…ochii tai sunt rai prea multe ganduri vreau liniste am ora am dat lucrare Muzica instrumental concert test terminat copiat scriu caietul de psihologie ora urmatoare pauza mare 20 de minute la noaptea cred ca ploua l-am visat pe Vladut murind Lala spune ca astfel i-a murit moartea cum sa moara moartea ea moarta déjà geniul mortii limiteaza e numai vina lui glezna ta imi lipseste liliacul alb am ghiocei dar vreau liliac alb liliacul mov nu place nu acelasi miros nu amintesc sigur vreau sa-mi scri…sscrie-mi o scrisoare te rog frumos daca nu gasesc liliac alb o sa iau mov si o sa-l vopsesc l-as lia petala cu petala scrie-mi mi-e teama sa nu se dezintegreze sub presiunea pensulei si greutatea vopselei doar daca exista praf magic pentru transformarea liliacului mov in alb el e fragil doar e o floare mi-al placea sa stau pe un camp de maci pentru frumusetea lor si nu pentru continutul haluciongen imi place incoerenta avalnsei pericol existentei constiintei sunt ipohondra ca sa ma cunosti mai bine de acu 3-4 ani visam lunga ziua asta cum mor de vreo boala incurabila faine vise atunci nu amuzante mare doua luni vise cu leucemie cancer tren ma trezeam unda fleasca prima strada la stanga si gara cautam urmele acelor de la branula incheieturi vene sange zvacnind oamenii rai in ei nutreste rautatea gandurile dor doare mai tare cand realizezi ca poate tu nu esti singurul lor posesor si ca mai apartin si altcuiva –oamenii sunt doar niste efemeride ale aceleiasi materii-e normal- intrebi cine de la cine a furat si tu furi ganduri furi idei constient sau nu niciodata linistiti mereu frica de ceva imi place cand teama precedenta este analizata de scurta luciditate de dinaintea noi temeri…
Vreau acolo unde gandirea isi pierde orice putere….

4 comentarii: