sâmbătă, 11 aprilie 2009

Emotionless....


Daca acum ceva timp imi spuneai ca sunt prea romantica, acum imi spui de ce sunt atat de insensibila. De ce nu ma mai emotionez...era datoria mea sa fiu emotionata cand ma intrebai ce flori imi plac si daca imi place sa privesc rasaritul. Ti-am spus atunci ce flori imi plac si ce semnifica fiecare pentru mine si ti-am mai spus ca imi place sa privesc rasaritul, dar nu singura. Acum probabil ti-as raspunde ca florile sunt mult mai frumoase in ghiveci si ca nu imi place sa primesc flori. Pentru ce? Doar ca sa te ascult pe tine topita de admiratie? Daca vrei neaparat sa-mi aduci flori, adumi niste semninte sa le plantez, sau adumi un ghiveci cu flori, as aprecia mai mult. Ce vrei? Sunt eu ciudata, spune-mi cum vrei. Sau de ce sa imi aduci flori? Adumi o inghetata. E mai ieftina, si daca ei una la cutie, o putem imparti. E mai frumos asa, nu crezi? Cat despre rasarit. Acum vreau sa-l privesc singura. Ma linisteste, ma elibereaza. Nu vreau sa crezi ca visez la cine romantice, nu, acum mi se pare atat de libidinos, urca-ma in tren si hai la mare. Mi-e dor de mare, as fi muuuult mai fericita daca ai face asta. Biletul de tren nu e atat de costisitor.

Te miri de ce sunt atat de rece si de "untouchable"(cum spui tu)? Pai simplu. Ca ai fost atat de dulce, extrem de dulce incat nu m-ai facut decat sa inghit mai multa sare. Probabil tin post. Sau imi place sa cred ca asta e motivul.....Sau probabil nu sunt dispusa sa fiu dulce si romantica ....nu..nu acum..poate altadata....sau nu cu tine. Am incercat sa iti spun si altfel...dar nu m-ai ascultat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu