miercuri, 1 aprilie 2009

Vreau sa fiu o oglinda!


Vreau sa fiu o oglinda. De ce tocmai o oglinda? Iata de ce! In fiecare dimineata, primul lucru pe care il faci dupa ce te ridici din pat este sa te uiti in oglinda, (sa presupunem ca as fi una), deci te uiti la mine, apoi iti pui pasta de dinti pe periuta si in timp ce te speli te uiti la mine. Dupa ce termini, te uiti din nou la mine si daca te-ai trezit bine, pot sa te fac sa arati impecabil si sa-ti faca ziua si mai buna, dar, in schimb, daca te-ai trezit cu fata la cearceaf, eu te ajut sa fi si mai morocanos. Apoi te imbraci si te uiti din nou la mine. Pe tot parcursul zilei nu ratezi nicio ocazie sa te uiti. Esti curios sau e doar o obisnuinta, pentru ca sunt peste tot. In magazine, in scoli, la locul de munca, in baile oricarei institutii, in masina ta, peste tot in casa ta, absolut peste tot. Dar nu ma vezi numai tu pe mine, eu te vad de multe ori mai bine pe tine. Te vad peste tot si in toate momentele stanjenitoare cand nu vrei sa te vada nimeni, eu te vad. Daca te porti frumos cu mine, si ma ingrijesti, te pot face sa te simti mai bine in pielea ta mai des, dar daca vreau sa ma distrez, te fac sa ma urasti si sa-ti doresti sa scapi de mine. Dar nu poti. De ce? Pentru ca sunt peste tot si sti ca daca ma spargi iti fac si eu un cadou, 7 ani de ghinion, sau ma razbun si am grija ca o parte din mine sa te raneasca mai tare decat ar fi facut-o o dimineata proasta. Tot eu am si grija de tine, iti acopar spatele si iti dau posibilitatea sa vezi tot ce te inconjoara, asa ca multumeste-mi mai des!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu