sâmbătă, 18 aprilie 2009

Iepurasii o sa conduca lumea!!!

Da!!! Iepurasii o sa conduca lumea!!! De ce iepurasii? Pai uite-te si tu in rafturile magazinelor. Iepurasi de toate marimile, culorile, de ciocolata neagra, de ciocolata alba, cu caramel, fara caramel cu ciocolata alba si neagra , cu fructe,de plus, de lemn, de plastic, de sarma din orice material. Oamenii cumpara cate unul din fieaare, nu conteaza ca asa o sa aibe o armata, nu, trebuie doar sa aibe cati mai multi iepurasi. I-ai vazut si tu cum stau asezati in raft. Se uita la tine atat de frumos ca si cum ar spune “ Eu sunt tot ceea ce e mai bun pe planeta. Eu sunt ceea ce iti doresti”. Tuturor le plac iepurasii fie ca la tava sau la dormit, tuturor le plac. Nu ai cum sa nu iti placa. Te si auzi zacand “ Ce urechiuse, ce codita, ce botic. Uite-te la ochisorii astia. Nu-I asa ca-s ce-i mai frumosi si dulci ochisori pe care i-ai vazut ever?” si evident, nu ai cum sa parasesti magazinul fara a avea si tu macar un iepuras in cos. La urma urmelor ese materialul perfect cu care sa-ti multumesti rudele pline de interese care vin in vizita, invitate sau nu, nu le poti primi cu mana goala si deci …cine te scoate din incurcatura? Evident, Iepurasul. Dar e in regula…Iepurasii nu conduc lumea deact cateva saptamani cat stau in rafturi…apoi sunt inlocuiti de vesnicile cutii cu bomboane, asta pana la Craciun cand Mos Craciunii preiau conducerea.
Dar…acum…spune drept. Nu iti doresti si tu un iepuras? Mi-e poti sa-mi spui. Te cunosc de atata timp. Eu tin cu tine, sunt de partea ta. Daca vrei un iepuras, vreau si eu unul. Hai spune-mi. Vrei un iepuras?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu